Update!

Oj, nu var det längesen jag skrev här. Har helt enkelt varken haft lust eller ork att sätta mig och skriva :P
 
Allt går jättebra med lilla Freja! Hon är alldeles underbar och en väääldigt snäll bebis som finner sig i det mesta! Det är sällan hon skriker utan är oftast på strålande humör :) Nu fyller hon snart 4 månader..vart tog tiden vägen?
 
Tittar tillbaka på bilderna från förlossningen och kan inte minnas smärtan överhuvudtaget, tänker att sååå ont gjorde det väl inte?! Häftigt det där att man liksom glömmer bort!:) Om man inte skulle göra det så skulle det nog inte bli mer än ett barn i varje familj ;) haha. 
 
Har kommit in i rollen som mamma och men det känns fortfarande skitkonstigt att kalla sig mamma, att jag är mamma till en dotter som jag kommer att få se växa upp och bli en helt egen individ <3 väldigt märklig känsla:) Jag som har drömt om barn sedan jag var säkert 10 år, försökt tjata till mig ett syskon som jag kunde få ta hand om som min egna bebis..och nu har jag en egen bebis! :D
 
Freja har iallafall ökat på bra i vikt och längd och följer viktkurvan precis! när hon var 3 månader så var hon 61 cm lång och vägde 5580 g. Nu ska vi iväg igen den 15/4 så då får vi se hur det ligger till:) Hon äter som en häst så hon borde ha gått upp massor!! 
 
Jag själv har tagit tag i vikten och tränar på gym nu 5 dagar i veckan (Freja är med i vagnen och kikar på mamma:)) och har skippat godis helt, något jag trodde skulle vara helt omöjligt men det har gått hur bra som helst nu och jag är inne på 3:e veckan och gått ner 3,5 kg!
 
Den 4:e Maj ska vår lilla älskling döpas också :D
 
Har nog inte så mycket mer att skriva så jag fyller på med lite bilder på lillskruttan så får ni se vilken underbar tjej hon är!
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skoj, vilka likheter mellan våra två frejor! Freja är ett så fint namn!! Freja hade också en hudflik, det stämmer. Dock fyller vår Freja 6 år i höst, tiden går fort! Tack för att du kikade in :)

2013-05-27 @ 12:55:16
Postat av: Amanda och Bernt -09

Vore kul med en uppdatering från er! :D

2013-12-19 @ 22:57:26
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0