v 28:)

Då var vi inne i ännu en ny vecka! v 28 nu och endast 6 dagar kvar tills vi får se bebis igen!:D Ska bli såå spännande och häftigt och jag har längtat efter detta i 2 månader nu!!!:)
 
Så på Fredag bär det av mot Stockholm! Ska vara på kliniken vid 12:15 tror jag och Undersökningen tar 45 min:) Får allt inspelat på DVD, massa bilder, viktuppskattning medmera:) Efter Ultraljudet blir det en heldag på stan när vi ändå är i Stockholm..det händer ju inte alltför ofta:P Dock tror jag att min rygg kommer vara helt paj när dagen är slut men det är det värt!:)
 
Annars är allt bara bra! Ryggen krånglar men det är ju helt normalt. Magen växer - Hoppas jag! Ska till Barnmorskan igen nästa Måndag för mätning av magen igen och jag hoppas den följer kurvan:)
 
Bebisens rörelser har ändrat karaktär lite nu tycker jag. 
Känner allra mest när jag ligger på sidan. Tror hon ligger helt på tvären för då sparkar hon på båda sidor av magen samtidigt. Menmen! Jag känner ju iallafall att hon rör sig där inne men det är nog mer bök nu än sparkar för det börjar ju bli lite trångt:) Fick dock en riktigt hård spark rakt i handen igår kväll..det finns kraft i dem små liven^^
 
13 Veckor kvar nu tills hon är beräknad att komma ut till oss! Och trots att jag snart varit gravid i 200 dagar så har jag otroligt svårt att fatta att vi ska få en bebis i familjen...Något som jag och Linus har skapat tillsammans..jag kommer vara hennes mamma..Helt otroligt :) 
 
Räknar med att det kommer bli en skitjobbig tid med en liten och det kommer inte bara att vara underbart och mysigt..men så är det ju, Det hör till:)
 
Veckans bebisbild :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0