v 27!

Idag gick vi in i v 27 :)

Känns som att tiden går fort nu :D

Lite nytt som har hänt är att jag börjat få (äckelvarning) Råmjölk. läcker dock inte men det finns där:P

Sen har ryggen pajjat totalt nu..efter en hel dag så har jag sån värk så det känns som att ryggen ska gå av nere i svanken. Känner mig extremt framtung^^

Nu har även dem roliga bristningarna börjat smyga sig på. Har gamla bristningar sen flera år tillbaka och nu har dem börjat byggas på..sen har jag även fått bristningar ovanför blygdbenet:S men men..det gör mig faktiskt inte så mycket..det som stör mig allra mest är viktuppgången men den får jag helt enkelt ta itu med efter förlossningen!

Här är veckans bebisbild=)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Lägg upp magbilder på diiig!

2012-09-02 @ 09:15:46
URL: http://sooffis.blogg.sI
Postat av: sandra nensén

oh mina bröst börja läcka skit tidigt :P fick alltid sova med nått som tryckte i mot haha annars blev de blött i sängen :P

Svar: Haha vad jobbigt!:P För mig kommer det bara när jag trycker ur :) dock kommer det mer och mer för varje gång:P
Jennie Stensson

2012-09-03 @ 13:09:40
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0