V 35

Nu är det bara 40 dagar kvar tills vi förhoppningsvis har lillan hos oss <3 Blir dock bara mer och mer nervös men det hör väl till:)
 
Allt är bra med mig och bebis:) Har dock fått foglossning nu så bäckenet knakar varje gång jag går upp ur sängen och det gör sååå ont!! Försöker vara ute och röra på mig ändå iallafall!
 
Under helgen har mamma och pappa varit här och hjälpt till att sätta upp sänghimmel och lite sånt så nu är bebis hörna snart klar!:) Har även gjort en gipsavgjutning av magen som mamma hjälpte mig med!
 
Idag ska jag och Linus på sista föräldrautbildningen:) har varit jättekul att gå dit!! Synd dock att det bara är 3 gånger man går:/
 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva :S Lägger upp en färsk magbild som jag tog igår i v 34+1 och en bild på bebis hörna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0