När kommer jag att må bra igen?

Är så nere i botten som man kan vara just nu. Klumpen i halsen finns där hela tiden..vill bara sova och hoppas att allt bara var en dröm.

Folk tycker antagligen att jag är helt sjuk i huvudet som mår dåligt över en sån liten skitgrej men det är inget jag kan hjälpa.

Orkar inte må såhär i 9 veckor till och gå runt i ovisshet och ha 1000 frågor i huvudet hela tiden..är det bara läppen eller har hon hela rubbet? hur illa är det?

Varför skulle just våran dotter råka ut för det här?

Tycker vi har haft nog med otur med alla missfall innan det här men nu händer det här. Jag vill inte att hon ska sövas och att de ska skära i henne..

Man undrar ju verkligen över tjejen som gjorde 3D ultraljudet..Hur dåligt utbildad är hon egentligen? Tillochmed JAG som inte är ett dugg kunnig kunde se det..Är så jävla besviken på dem och när jag berättade om min oro så slog dem bara bort det och sa att dom hade sett om det hade varit något fel...

Orkar inte :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0