V 38

Då var vi inne i vecka 38 nu och bebisen räknas nu som fullgången så det är bara att hon tittar ut <3

Igår var en riktigt dålig dag :( Har totalt vänt på dygnet så jag var vaken från 1 på natten till 1 på dagen igår, somnade men vaknade ganska fort därefter av världens illamående så jag låg och skakade :s Det försvann dock lika fort som det kom. Somnade då om igen och sov till halv 7 på kvällen. Åkte iväg och handlade Tacos till mig själv då Linus jobbade och kände mig ensammast i världen:P

började med maten och så och grät för typ 3 gången sammanlagt..kände mig så nere och ledsen och det var som att massa känslor bara bubblade upp och inte hade nånstans att ta vägen. Jag har då inte gråtit mycket under graviditeten..då har jag mer varit grinig och sur isåfall men igår grät jag hur många gånger som helst samtidigt som världens märkligaste känsla fanns i kroppen. Skitkonstigt!

Allt är jobbigt just nu. Jag mår så otroligt dåligt över Milou som verkligen inte får det han behöver just nu. Jag klarar inte längre att gå mer än typ 5 minuter..Så igår släppte jag honom på ett inhägnat område så han fick leka av sig men det kändes så elakt..så då grät jag lite för det också när jag ändå var igång!

Men jag har lovat Milou (Ja, vi pratar med vår hund precis som med en människa haha;P) att när bebisen kommit ska vi gå lååånga promenader varje dag för då ska mamma i form:) Som tur är så märks det ingenting på honom att han får för lite promenader just nu..han kan sova hela dagen om det är så och blir aldrig jobbig, förutom när vi är hos mamma och pappa men där bor det 3 hundar till så då blir det livat!

Linus räddade kvällen lite igår iallafall. Han kom hem tidigare än jag trodde så jag slapp äta ensam:) Sen tog jag dammsugaren och dammsög hela lägenheten och sen grät jag lite över min rygg också som gjorde såå ont..

det var min kväll det=) haha

Nu har jag den där känslan som jag aldrig trodde jag skulle få som alla pratar om när de är i slutet av graviditeten..det känns som att jag kommer vara gravid livet ut..det kommer ingen bebis, jag har bra fått ölmage! samtidigt så vill jag inte att bebismagen ska försvinna fr det är enda gången som jag inte känner att jag måste dölja magen..sen kommer jag antagligen klä mig i för stora kläder tills jag gått ned i vikt igen!


Kommentarer
Postat av: Cristina

Du har inte uppdaterat på ett tag, har bebis kommit kanske? :-)

2012-11-26 @ 14:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0