Mår dåligt..

Usch. Har sån obehaglig känsla i kroppen idag..

vaknade imorse vid 6-7 och var sen vaken fram till 10. Sen sov jag ända till kl 6:S

Är smått illamående hela tiden, känner mig febrig, jättetrött och sen lite mensvärk liknande smärta i magen då och då..

Det konstigaste är att jag inte har någon aptit öht! Vääääldigt ovanligt just nu :P Åt 2 smörgåsar och en tallrik fil och flingor imorse men sen dess har jag inte rört någon mat och jag känner mig inte hungrig heller.

I Måndags var det barnmorskebesök igen. Sf måttet hlåg kvar på samma som två vekor innan så vi blev skickade på tillväxtultraljud igår för att se så alltvar OK. Och det var det:) Liten väger nu ca 2900g och beräknad födelsevikt är 3800g. Blev lite chockad då typ ingen i varken min eller Linus släkt har vägt över 3 kg. Jag vägde 2800g när jag föddes och Linus också..haha. Vi får säkert en jättego och knubbig tjej :)

Kommentarer
Postat av: sandra nensén

oj så små ni var :)
Moa vägde 3950 :P

2012-11-15 @ 12:49:23
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0