Söndag!

Igår var jag faktiskt ute på krogen =) ykter då såklart..hade jättekul tills mina hormoner tog över totalt och jag blev så jävla förbannad på allt folk som sprang på en så jag gick därifrån:P
Sen låg jag med ont i magen hela natten..rörde på mig en del så de var säkert det! Idag har jag mest stickningar så det är nog helt normalt=)
Har nu också fixat spjälsäng, skötbort och badbalja till bebis:D
Mamma och pappas goa grannar hade släktingar som har en vitlaserad spjälsäng som knappt är använd, med tillhörande sktbort som man kan göra om till en badbaja:) Allt detta för bara 300 kr..gud vad mycket pengar vi sparar nu!!
Spjälsängen är också av ett lite finare märke så där gjorde vi ett riktigt fynd!=)
Nu är jag hos föräldrarna och ska äta Sill och potatis med gräddfil och sedan glass och jordgubbar till efterrätt=D
29 dagar kvar till RUL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0