Nya inköp!:)

Har varit i karlskoga idag med vovven som blevklippt! När jag och syster hade lämnat Milou hos "frissan" så gick vi och kollade i lite affärer. Hittade två jättemysiga mammatröjor, en vanlig tröja och två bodies till bebisen:)
Skitsöta!!! Tyvärr hittade jag bara stl 62 men det gör ju inget:)
Sen åkte vi hemåt och nu ligger jag i sängen som vanlgt:P Tröttheten har då INTE gått över...Jag sover flera gånger om dagen..är vaken periodvis bara haha. Så nu ska jag vila en stund innan jag ska sätta på potatisen och göra iordning fiskbullar i hummersås! Sen ska Milou få sig en sen kvällspromenad:)
På torsdag går vi in i v 15 <3

Kommentarer
Postat av: Sofie- Mina ord om Min vardag

måste ses snart!

2012-06-05 @ 19:13:46
URL: http://sooffis.blogg.se/
Postat av: Cristina

Härligt att det går bra!! :)

2012-06-05 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0