Nedräkning!!

Nu är det nedräkning!!! Bara tio dagar kvar till RUL! Har drömt två gånger att det varit en pojke i magen och inatt drömde jag att det var en liten flicka!! Var ganska säker på Flicka tills jag räknade bebisens hjärtslag och de ligger på 132 slag/minuten..pekar väääldigt mycket åt en lite pojk så vi får väl se!:)


Bara att hoppas att Linus inte jobbar då det är RUL, känns ju inte så kul om han missar det..men OM han gör det så följer Cecilia med mig!:) En tjej som kommit mig såå nära sedan vi träffades på Komvux i Augusti förra året. Fick tillochmed den stora äran att vara med på hennes förlossning vilket var het otroligt häftigt och känslofyllt. Så det är tur att jag har henne som följer med mig på såna här grejer så jag slipper åka själv! <3

Ju närme vi kommer RUL desto mer orolig blir jag dock. Jag har inte den där växtvärken som alla pratar om..jag känner NADA. Kan dra ordentligt i magen om jag nyser men det är typ det. Magen har heller inte växt mycket alls på tre veckor (jämförde bilder). Någon förklarade det med att på första bilden (v 13+) så var det ingen bebismage utan svullna tarmar medans det på den nya bilden var bebismage..jag vet inte vad jag ska tro. Är rädd att bebisen inte växer som den ska eller att den är sjuk..
 
 

Här är lilla Nellie som jag fick se komma till världen och som jag även är gudmor åt <3


Kommentarer
Postat av: sandra nensén

Min mage växte inte alls mycket i början och syntes knappt nåt när jag var i samma vecka som du är nu. Va bara en lite bula typ. Men jag fick mig en stor bebis sen iaf ;)

Svar: härligt att höra:) Är ju mest orolig för att det inte är någon skillnad på tre veckor...men antar att magen kommer:) många säger att den börjar växa ordentlig efter v 20 typ:)
Jennie Stensson

2012-06-29 @ 20:38:55
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Snöflickan

Hej jag hitta hit idag via fl
Vill bara säga grattis själv föddes vår lilla för 3 mån sedan. Vill bara säga att det känns som du har nån inre stress i dina inlägg och det kan påverka din lilla knodd i magen så försök hitta ett inre lugn att allt är bra för det kommer gynna den lilla parveln positivt.
Titta gärna in och berätta när er beräknas födas

2012-06-30 @ 09:32:55
URL: http://snoflickansara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0