Just det!

Jag har ju glömt skriva om hur det gick hos läkaren idag!
Hade ju fått en akuttid idag på morgonen 09:20 så jag och mamma åkte iväg imorse till Karlstad. Väl där så fick jag träffa en jättebra läkare. Pratade lite om problemen jag haft och sen gjorde han en undersökning. (börjar bli van vid att ligga i en sån där stol nu och sära på benen haha. ILLA!) Han såg att jag blödde ifrån livmodertappen så det är mest troligt det som orsakat blödningen natten till i onsdags. Tur det så det inte kommer från livmodern!!! Sedan gjorde han ett vanligt UL på magen och bebisen låg och sprattlade för fullt inne i magen så ultraljudet varade max 30 sek men jag ville bara veta att den mådde bra!:)
Bara 38 dagar kvar tills vi förhoppningsvis får veta vad som finns i magen!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0