Jobbig promenad!

Kom precis in från en promenad med Milou. Det var hemskt att gå!!!
Förut njöt jag av att vara ute coh gå och gick 5 km utan problem. Idag gjorde det ont i hela kroppen för varje steg jag tog plus att min kondition är obefintlig!!! Kändes som att jag var nära döden efter en uppförsbacke..fyfan säger ja bara!!!
Blev 5 kilometer idag bara..känns skit att jag inte kan njuta av att gå längre utan hela jävla sträckan är en plåga:(
Har verkligen en dålig dag idag...Mår skit för hur fet och äcklig jag är..skäms för att visa ig ute men hunden måste ju ut i vilket fall som helst och det blir ju iallafall inte sämre av att jag rör på mig. Nu är det iallafall slut på godisätandet. Blir jordgubbar till kvällsmat idag!

Det enda positiva idag är att jag gick in i v 17 idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0