Ingen bra dag idag...

Är så trött på mig själv nu vid de här laget..Känns som att det enda jag gör är att äta och äta och äta...kan i princip se mig själv bli fetare och fetare i spegeln..
Säger till mig själv varje dag att jag ska sköta kosten men icke..Det har varit och är fortfarande som att ha grym PMS vareviga dag, då man är sugen på precis allt och det finns ingen mättnadskänsla överhuvudtaget!:(
Skäms över att visa mig ute..folk måste ju tycka att jag har blivit hur jävla fet som helst. Jag kämpade så i slutet på förra året med att gå ner 10 kg...men nu går det åt helt fel håll.
Alla säger att jag är gravid och då ska man unna sig men om det fortsätter såhärså kommer jag nog vara för fet för att ens GÅ i december.
Är så svårt att njuta fullt ut av graviditeten när man har det här problemet :'(

Kommentarer
Postat av: Sofie- Mina ord om Min vardag

Det kommer säkert att ge sig! :) Jag är visserligen likadan, hungrig HELA tiden :(

2012-06-01 @ 17:34:36
URL: http://sooffis.blogg.se/
Postat av: Emmasusanna

Nu går du sluta vara så hård mot sig själv! Du är verkligen inte så överviktig och du kommer klara dig alldeless utmärkt till december..!!

2012-06-01 @ 21:52:33
URL: http://emmaomini.wordpress.com
Postat av: Elin

Hej. Folk som säger att man ska unna sig när man är gravid... Mja, vet inte ens vad jag ska säga... Försök att omvandla ditt tänkande ang mat/sötsuget, typ att tänka på att du ska äta bra mat för bebisen. Det funkade för mig ! Kändes liksom inte rättvist mot lilla knodden i magen som inte kan välja själv vad den får för näring osv... Jag gick upp massor i slutet, det pga vätska o det var grymt jobbigt kan jag lova dig o då åt JAH väldigt sund mat hela graviditeten, så mitt största råd ang mat är att försöka tänka på det, för både dig o bebisens skull .. Kan bli jobbigt mot slutet :/ jag dillade på gurka, hur bra som helst :D käkade typ 3 gurkor om dagen, o då får du i dig bra med vätska, prova det varje gg du vill stoppa nåt i munnen, skär dem på olika sätt :)

Good luck

2012-06-03 @ 01:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0