Bio!

Ikväll var jag och syster på Bio! Såg What to expect when you´re expecting och den var sååå bra!!! Kändes lite extra mysigt när man själv har en liten i magen :)
Tänkte skriva upp vad jag har för symtom just nu:)
Har faktiskt mått lite illa nu i några dagar...haha skulle vara lite dumt om mitt illamående börjar NU:P Nejdå det hoppas vi att det inte gör!!
Har även börjat få halsbränna, dock kommer det inte så ofta ännu men jag känner av det iallafall!
Har ömma bröst FORTFARANDE..har haft det nu i sisådär 13 veckor:P
Har knappt någon molvärk alls.
Tycker det känns konstigt iom att det är första gången som livmodern växer sig såpass stor....men men. Det sticker dock ibland och kan dra i ligamenten när jag gör något hastigt.
Humöret är sådär.....mest andra som råkar ut för det haha.
Sen är det den där jävla ishias....fyfan vad trött jag är på att inte kunna sitta som jag vill och att det gör skitont varje gång jag reser mig upp. Men det är väl bara att vänja sig antar jag^^

En sak är jag lite besviken på..

Försöker ställa upp och vara snäll och lånar ut saker som man inte ens får ett ynka litet TACK för. Då är det inte så kul att ställa upp längre.

Kommentarer
Postat av: Emmasusanna

Härligt att det växer :)

Jag har oxå ischiasproblem till o från. Och nu när vi gick MASSOR i new york blev det inte direkt bättre, upp och ner för massor med trappor..

Men idag fick jag höra att ischias oftast förväxlas med foglossning??!



2012-06-09 @ 14:13:18
URL: http://emmaomini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0