Trött!!

Hallå!

Har jobbat idag 07-16..åkte hem till mamma och pappa och tittade lite på TV och sen gick jag och Milou hem!:) Efter en svettig jobbdag så var det såå skönt att hoppa in i duschen..och sen smorde jag in mig med lite bodybutter så nu luktar jag gott! :D haha.

Bebisen har slagit rekord i sparkar idag kan ja lova!! Gud vad den har varit vild i magen idag <3 Dock sparkar h*n bara på urinblåsan så jag hoppar till varenda gång för att det är så obehagligt:P Men den får sparka där så mycket den vill ändå <3

Nu är det bara två dagar kvar till RUL och det ska bli helt underbart att få se bebisen igen och vi hoppas verkligen att den inte gömmer sina delar!! Vill verkligen veta vad det är för sort:) Efter RUL så ska vi om allt ser bra ut, åka till Ikea och handla då vi kommer att flytta till en Tvåa:) Självklart blir det saker till bebisen också <3 :)


Igår började jag med Järntabletter då jag har såna problem med huvudvärk och jag tror att det beror på lågt järnvärde. Köpte Hemofer istället för Niferex då de är lite snällare emot magen!

Blir dock lite nojjig över det här med blodproppar osv. Iom att jag har en högre risk för blodproppar och järn måste ju påverka koaguleringen i blodet...får prata med dem på Spec-MVC på Onsdag om det!

Kommentarer
Postat av: Christine

jag rekommenderar duroferons järntabletter, om du har problem med magen och så, jag klarade inte av niferex, då dom är väldigt starka! men hemofer kanske är bra oxå! :) kram

2012-07-09 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0