Spec-MVC och oro!

Igår var jag till Spec-MVC och det var en väldigt snabbt besök! Vi kom fram till att när bebisen är ute så får jag ära mig att ta fragminsprutor innan vi åker hem och så ska jag ta det i några veckor efter förlossningen så att jag inte får någon blodpropp någonstans!

Trots ett lyckat UL måndags så kan jag inte låta bli att vara orolig..Har inte känt henne sparka eller röra sig sedan förra veckan nu..tycker det är väldigt konstigt :S

Är säkerligen inget fel men man undrar ju varför hon inte sparkar men antagligen så har hon lagt sig lite annorlunda bara i magen.

Vi har nu också kommit fram till ett namn till henne , om det nu är en hon vill säga:P Jag såg inte de där omtalade tre strecken på ultraljudet som man ska se om det är en flicka..men jag tror barnorskan vet vad hon pratar om så vi hoppas att hon har rätt!:)

Om inte annat så får vi det svart på vitt i september! Ska iväg på 3D/4D ultraljud då!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur och var kan man göra 3D ultraljud? Är det någonstans i karlstad du ska till då? :)

2012-07-15 @ 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0