En dag att minnas!

Skriver tyvärr inte så mycket längre pga brist på fantasi:P Är det någon som vill veta något om mig? Nån fråga? Något ni vill läsa om?

Nu har ju faktiskt halva tiden av graviditeten gått!! Helt otroligt vad månaderna har sprungit iväg alltså!

Jag mår bara bra förutom att min vikt och utseende tär på psyket. Men jag SKA nå mitt mål efter graviditeten. Bara att stå ut nu i 4 månader till!!

Idag hände något som var lite som en milstolpe faktiskt, något som gjorde att allt blev ännu verkligare på något sätt.

Jag låg i soffan hemma hos mamma och pappa och läste lite och kände hur lillan började sparka där inne..Tittade ner på magen och kunde se sparkarna på utsidan!!! Hela magen hoppade till och jag blev nästan tårögd..haha.

Känns nu att det börjar bli en aning mer kraft i sparkarna än förut:) Hoppas att hon växer och gror där inne i magen så hon är en stark tjej som kommer ut i December <3

I helgen kommer jag att vara i Smögen med min mamma och syster så då blir det garanterat ingen uppdatering men jag ska försöka skriva när vi är hemma igen:)

Här är en bild på magen idag v 21 (20+4) :)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du har brist på fantasi!!jag skulle uppskatta om du skrev lite mer om vardagen också!! Gillar bloggen

2012-07-26 @ 11:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0