3 Juli

Hallåhallå!


allt är bra med mig förutom att jag jämt har sån hemsk huvudvärk!! Undrar om det är järnbrist det beror på..?

Var och lämnade nya prover förra veckan för att se hur järnvärdet ligger! Är nog dags att börja med järntabletter.

På Torsdag går vi in i v 19 och nu är det bara 6 dagar kvar till rutinultraljudet. Oron blir bara större och större..blir mer och mer övertygad om att något är fel:( Är så rädd att vi inte kommer få gå därifrån med glada besked utan att allt kommer rasa samman totalt...

Tycker fortfarande inte att magen växer något alls..:(

Jag tror dock att den där oron är ganska vanlig att alla har innan RUL. Hoppas bara inte att den är befogad.


Har iallafall börjat känna bebisen då och då..ibland går det flera dagar emellan och ibland får känner jag den en enda gång på hela dagen. Det känns fortfarande väldigt väldigt svagt och det känns mest om jag sitter framåtlutad.

Får se om jag uppdaterar något mer innan RUL..finns inte så mycket att skriva:) Annars så skriver jag direkt vi varit iväg på Måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0