v 40!

 
Ingen bäbis än! Allt är bara bra och jag har inte haft en enda känning..typiskt! I Torsdags var jag på förlossningen. Blev dit skickad av min barnmorska då jag har så ont i huvudet varje dag så hon ville att de skulle kolla upp det!

Det var ingen havandeskapsförgiftning på G iallafall. Skulle dock lämna prover på LAB för det men de hade stängt så jag får göra det imorgon. Proverna kan tydligen visa om man har början på havandeskapsförgiftning som inte syns på blodtrycket och urinen.

Pratade även med läkaren angående hur jag mår och att jag inte mår bra psykiskt nu pga den ständiga smärtan så jag fick en tid för bedömning och eventuell igångsättning på Fredag! De kollar först om livmodertappen och livmoderfhalsen är mogen och mjuk för förlossning..är det inte moget så gör de ingen igångsättning då det kan bli en väldigt lång, smärtsam och utdragen förlossning då. Är det moget så blir det väl igångsättning då..dock vet jag inte om jag isåfall kommer att tacka ja till det då eller om jag låter kroppen få chans att starta förlossningen själv. Vi får se:)

Slänger in veckans magbild och en bild på min underbara brorson som verkligen fått de bästa tänkbara föräldrar som han kunnat få

Kommentarer
Postat av: Sofie

<3

2012-12-03 @ 23:13:48
URL: http://sooffis.blogg.sI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0