Kroppen som förbereder sig?

Idag har vart en riktigt dålig dag. Har inte mått bra alls. För det första så har jag knappt sovit något alls inatt..jag skulle lägga mig och sova men hur jag än låg och framförallt när jag låg på sidan med benen ihop så kändes det som att någon skar mig med en kniv i nedre delen av magen, precis ovanför blygdbenet. Så det gick inte att ligga normalt..det var liksom inga sammandragningar eller så utan det höll i sig konstant hela natten och lättade väl lite grann när jag la mig i nån konstig och obekväm ställning. Funderar på om det var damen där inne som borrade ner sig med huvudet ännu mera? Imorse var det iallafall bättre! Men då kom nästa "problem". Blev plötsligt väldigt illamående och började skaka massor..skitobehagligt! Och jag har även haft magknip och sprungit på toan hela dagen och kvällen..tydligen kan det bli så när det närmar sig förlossning..som att kroppen vill tömma sig liksom.

Nu ligger jag i sängen iallafall och hoppas på att jag får sova bättre inatt! Ska till Barnmorskan imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande! Håller tummarna :)

Svar: Tack!!:)
Jennie Stensson

2012-12-10 @ 19:59:15
URL: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0