FAN!

Ungen vill ju inte ut!! 2 Dagar över tiden och ja är så trött på att ha ont nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Hade jag varit relativt smärtfri så hade det inte gjort ett dugg att gå över..men idag kunde jag inte ens gå med Milou en kort sväng utan det fick mamma och pappa göra...

Hade tid hos Barnmorskan idag kl 11:30. Allt var fint, Blodtrycket hade gått ner till 140/84 så det var ju jättebra!

Magen hade växt 1 cm sedan sist så nu ligger SF måttet på 36 och fortfarande mitt på kurvan! Är dock lite rädd för att det ligger en jättebebis i magen på typ 4,5 kg!! Hoppas inte :P

Något positivt var att bebis tydligen lagt sig i "startgroparna". Hon hittade inte hjärtljuden där de brukar vara utan lillan låg nu i mitten där de ska ligga inför förlossning :) Barnmorskan sa att hon tror att det blir bebis på Onsdag men jag tror fan vi kommer gå till jul..Har inga känningar alls och jag bad även bm att lösa upp vad läkaren skrivit om livmodertappen i Fredags. Så som han förklarade för oss då så lät det ändå ganska positivt men han hade skrivit att tappen var högt upp, bakåtriktad och RELATIVT OMOGEN vilket inte är positivt på något sätt..yay.

Det blir ingen bebis på lääänge.

Kommentarer
Postat av: Mamma Amanda & Stig-Elvis -09

har bebis kommit? :)

Svar: Näe:(
Jennie Stensson

2012-12-13 @ 10:51:45
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0