Tisdag!

Halloj! Allt är bara bra med mig och bebis. Kom dock hem väldigt sent igårkväll och orkade inte sätta mig vid datorn då:)

Blev väldigt bra bemött iallafall när jag kom dit! En barnmorska lyssnade på bebisens hjärtljud en stund och det slog mellan 125-145 slag under den tiden :) Sedan fick jag vänta en timma innan läkaren kom. Då gjorde hon en vaginal undersökning först och hon såg då att jag blödde. Hon tog även en odling där för att se om de hittar något konstigt. Sen gjorde hon VUL och det såg fint ut:) Bebis låg precis med huvudet där och vägrade flytta på sig haha. Sen gjordes det vanligt UL på magen:) Lillan mådde så bra så och låg och tränade på att andas i magen..var lite häftigt att se:) Så det gjordes en ordentlig koll iallafall men allt såg bra ut. Dock kunde hon inte säga varför jag blödde men jag skulle åka in igen om jag började blöda mer!

Imorgon ska jag till Barnmorskan!=) Och nu är det bara 17 dagar kvar tills vi åker till Stockholm och gör 3D ul:)

Kommentarer
Postat av: Cristina

Vad skönt att höra att allt är bra med er!! :)

2012-08-28 @ 15:28:06
Postat av: N M

Ooh, va skönt å höra att allt var bra! :) när har du bf?

Svar: Ja jätteskönt!!! Har BF 8 December:)
Jennie Stensson

2012-08-28 @ 15:33:39
URL: http://Www.novemberbabyflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0