Ny vecka:)

då var vi inne i v 25 och bebisen sparkar som aldrig förr:) brukar ägna kvällarna åt att ligga och stirra på magen när den rör sig haha. Kan inte få nog:) Lillan gjorde riktiga karatesparkar i förrgår så Linus fick både känna och se:)

Nu har jag precis kört min mamma till jobbet och ätit en smörgås så nu blir det att sova vidare ett par timmar till. Är tyvärr extremt trött nu för tiden igen. Sover flera gånger på dagarna för all energi bara rinner ur mig känns det som. Igår gick jag till exempel upp vid 12 på dagen (!) och gick och träffade Cecilia och barnen några timmar..var i stallet och så under dagen och gjorde inget direkt ansträngande. Men jag däckade i sängen vid 8 tiden igår kväll..kunde inte hålla mig vaken längre. helsjukt! Känns så tråkigt att vara så trött jämt. Men det är bara att stå ut i 4 månader till! Hoppas verkligen inte att tröttheten håller i sig är bebis är ute..då blir det kämpigt;)

Nej nu ska jag ta min extremt morgontrötta hund och lägga mig under täcket igen:)
Men först denna veckas bild på bebis i magen!!:)


Så mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0