Ny vecka & Västervik tur och retur!

Efter typ en timmas sömn inatt så klev jag upp kl 6 imorse för att följa med min bror och hans sambo och pappa till Västervik för bror min skulle köpa ny bil:) Undrar ja om lillan ogillar att åka bil eller tvärtom för hon sparkade bannemig under hela resan dit och hem..:P Och då kan jag tillägga att det är 60 mil tur och retur....haha. Ska bli spännande sen när hon är född vad hon tycker om att åka bil:) När vi kom hem efter 12 timmar igen ungefär så la ja mig i soffan hemma hos mamma och pappa och tvärslocknade..sov i typ 3 timmar och vaknade upp med det värsta humöret någonsin!!! Hatar när det händer. usch!

Annars knallar dagarna på nu..Det sparkar och har sig i magen och jag bara väntar på att Linus ska få känna sparkarna..dock så är han aldrig i närheten när hon sparkar och är han det så slutar hon röra sig direkt det kommer en hand på magen;) Men det kommer!=)

Nu är det snart dags för BM besöket då vi ska mäta magen och lite sånt. Ska bli spännande som bara den!! Sen närmar sig även 3D ultraljudet med stormsteg!!!! 34 dagar kvar nu och jag längtar såå mycket!! Ska bli så kul att se om det syns vem lillan är lik!!:)

Idag bytte vi vecka också så nu är vi inne i v 24!



Slänger upp en magbild också från tidigare i veckan..22+? är det iallafall:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0