Ny vecka

Ja då var vi inne i v 26:) Tiden går fort nu!!

Har inte gjort något speciellt idag! Var och handlade till mitt kalas som jag ska ha imorgon eftersom jag fyllt år:) Så jag och mamma har bakat hela kvällen=) Sen blev det pizza till kvällsmat men det känns inte OK i magen nu efter det..och eftersom att pizza inte är någon fvaorit så blir det nog att skippa det hädan efter!!

Har vart lite smått orolig nu under dagen och kvällen för jag har inte känt av bebisen alls sedan igår kväll....Ringde därför till förlossningen för att bli lugnad och de sa att jag skulle avvakta tills imorgon och se om bebis kommer igång och det gjorde hon faktiskt sen en liiten stund..:) Allt är säkert som det ska men man blir ju så jäkla nojjig för allt! Har onödigt nog fastnat inne på forum där det står om bebisar som dött i magen helt utan orsak osv..vet inte vad fan jag skulle göra om det hände!!!!:( Vet att det är jävligt dumt att sitta och läsa om det där men det är svårt att låta bli när man väl börjat läsa..

Aja! får försöka tänka positivt!:)

Veckans bebisbild kommer här!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Förstår dig precis det med att bli orolig så fort bebis inte rör sig...upplevde det själv flera ggr...fick rådet av mon barnmorska att dricka ett stort glas iskallt vatten vilket är som att ge bebis en kalldusch..men funka faktiskt för mig varenda gång så värt att testa kanske.
Var förresten precis som du läste allt om olika forum där bebis dog i magen o s v vilket bara fick mig att bli ännu mer orolig så mitt tips är att försöka att inte läsa sånt...lättare sagt än gjort kanske när man är orolig. Min lilla tjej var väldigt lugn i perioder o rörde sig knappt från elva på kvällen till framåt 9 på morgonen vilket har visat sig vara precis så hon är nu när hon kommit ut:) sover hela nätterna är otroligt morgontrött.
Ha det gott nu o försök tänk positivt!

Svar: Tack för dina lugnande ord! kraam!
Jennie Stensson

2012-08-26 @ 12:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0