Födelsedagen!

Har haft en superbra födelsedag!:) Fick jättefina presenter men den bästa var nog från min kära syster som hade köpt en tröja med texten "Bebis" på ! Har alltid velat ha en sån!!:) Synd bara att inga kläder sitter direkt bra ¨på mig nu längre..känner mig så vidrigt fet i allt och det är jag ju också. Men försöker tänka att jag kommer gå ner allt sen efter graviditeten! Då jävlar ska jag kämpa kan jag lova. Hoppas att amningen hjälper till en del så jag inte behöver börja helt från noll iallafall!

På lördag går vi in i v 25 <3 Känner lillan sparka mycket oftare nu och det är så himla mysigt <3

Kommentarer
Postat av: Emmasusanna

Grattis i efterskott :)
Hoppas allt är bra :)

2012-08-17 @ 08:41:48
URL: http://emmaomini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0