Barnmorskan v 25+4

Idag hade jag tid hos Barnmorskan!

Mätte magen,lyssnade på bebis, blodtryck osv..

SF mått 24,5 cm
Blodsocker 4,2
Blodtryck 130/70
Ingen äggvita i urinen =)
Hjärtljud 132 spm

:)

Jag känner mig vääldigt osäker på om det verkligen är en flicka där inne bara pga dem låga hjärtljuden!

Vid RUL så sa BM att hon var 95 % säker på flicka men jag vete fan nu :P

Tur är det iallafall att vi snart ska på 3D ul. Då får vi veta helt säkert:) Det spelar ju egentligen ingen som helst roll vad det är för kön sålänge bebisen är frisk och kry MEN nu är man psykiskt inställd på att det blir en flicka och sen har vi ju köpt allt ju nästan och det är inget som skulle passa en pojk;)

Så för den sakens skull så hoppas ja verkligen att det är en tjej som de sade på RUL!

Nu har jag precis varit till affären och sen fick sig Milou en kort promenad så an fick göra sina behov iallafall:) Han är ju nykastrerad stackarn och får inte gå några längre promenader! Tycker så synd om han att han ska behöva ha tratt på sig nu i ca 2 veckor men som tur är så finner han sig i det ganska bra!

Nu ska jag skriva lite i mina gravidböcker och sen försöka sova! Får se om bebis håller igång som hon gjorde inatt..trodde nästan hon skulle ta sig ut ur magen som hon höll på:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0