VUL idag!

Hej på er! Förlåt för att jag inte uppdaterar förän nu!
kl 7 idag skulle jag infinna mig på lab för att lämna ett andra HCG prov. Sedan följde två timmar tills det var dags för VUL. Fick träffa läkaren som berättade att mitt HCG i måndags låg på 22000 och idag 2 dygn senare låg det på 30000. Blev genast orolig iom att det skulle legat på 40000 om det hade varit en normal ökning. Det hade alltså bara ökat med 50%. Men HCG fördubblas ju varannan till var tredje dag så imorgon kanske det ligger på 40000:)
Sedan var det då dags för VUL och jag var sååå nervös!!! Hinnsäcken hade endast växt 1 mm på två dagar och var 18 mm..och där i fanns det ett litet pyre med tickande hjärta!!!!! Helt underbart att få se <3 det slog så fint såå! Pyret var 2,3 mm som ja tyckte lät litet men vi får se helt enkelt. Vi har ju kommit över den dagen vi fått missfall i förut och vi har för första gången sett ett hjärta. Och mitt HCG låg på ca 6000 i v 7 förra graviditeten så det lutar förhoppningsvis åt att det kommer att gå bra=)

Kommentarer
Postat av: Sandra Nensén

Härligt :)

2012-04-13 @ 10:05:18
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Mammafluff

Härligt! Håller tummarna för dig! Jag ska försöka uppdatera min blogg idag (med ett par månader...) så får du se hur det går för mig.

2012-04-13 @ 11:48:24
URL: http://mammafluff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0