VUL idag igen

Jag var helt hundra på att det var kört igår kväll när det kom mer blod..men när jag vaknade så var det helt borta som förra veckan..jag åkte iallafall till gynakuten idag för jag orkar inte gå runt och inte veta hur et går..och oj vad det hade blivit skillad på bara fyra dagar!!! Från att ha sett en slemhinna på 16 mm till en stor och fin hinnsäck med gulesäcken i!!! Enligt måtten skulle jag tillochmed vara i v 5+5 men jag är endast i vecka 5+0:) så än slänge verkar det vara bra iallafall. vi skall ju tillbaka på torsdag nästa vecka och då hoppas vi få se lilla pyret!
BM kände min livmoderkant väldigt väl tydligen när hon kände på magen, sen kände hon också på en g¨ng att livmodern var större än normalt! Sedan kunde hon även se att det befruktade ägget släppt ifrån min högra sida och att jag har framåtlutad livmoder..:D
Fick såklart med mig en fin bild hem <3
Nu har jag en fråga till er! Har någon av er varit på VUL i 5+0? vad har ni sett då?

Kommentarer
Postat av: Tove Lantz

tänk att det där lilla skall bli en alldeles egen människa och individ :)

2012-04-10 @ 11:41:29
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0