Vad kul!

Jättekul att flera har hittat till bloggen och förhoppningsvis tycker om att läsa den?:)
Är ju än sålänge helt anonym och det är bara några enstaka personer som känner till bloggen och vet vem jag är!
Inatt vaknade jag runt 2 tiden för att gå upp och kissa som vanligt, somnade sen om igen. Vaknade på nytt vid tio i 3 av att jag trodde jag skulle kräkas rakt ut!!! jag var såå hungrig helt plötsligt!!! Var tvungen att snabbt hälla i mig yoghurt. det var på gränsen att jag fick springa till toan i stället:P Det är väl sådär mitt graviditetsillamående yttrar sig kanske?
har jag inte ätit på ett tag så blir jag så illamående att jag nästan kräks.
Samma var det imorse när jag skulle till jobbet. samma attack kom igen och jag fick trycka  mig det som var närmast vilket var en kokosboll:P
Visst har jag varit väldigt hungrig förut så att illamåendet har legat och grott men inte såhär starkt och att det kommer så plötsligt.
Har haft väldigt ont i brösten idag så det kanske sätter igång ordentligt nu:P

Kommentarer
Postat av: Emmasusanna

Härligt nu har du lite symptom ;) även om det inte är så kul å vakna tvärhungrig och vilja kräkas , men det blir mer sant då på nå vis.

Själv är jag i vecka 9 egentligen vecka 10, och har inte haft nå direkta symptom i en vecka. Mer än oändligt trött och lite bröstsmärta. Men idag har jag varit på gränsen till illamående hela dagen så nu känns det som symptom igen :)

2012-04-19 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0