Svar på fråga!

Någon anonym frågade mig om gravtest kan visa negativt samma dag som missfallet sker och det tror jag väl är ganska ovanligt att det gör?
Hormonet måste ju gå ur kroppen och det kan ju ta några dagar:)
När jag var gravid sist då det blev ett MA så var gravtesten jättepositiva i en månad..det var lite mindre kul eftersom man visste att man inte var ett dugg gravid.
Har iallafall jobbat idag :) Var fasen tvärsäker på att det var ett MF igår för alla symtomen var helt borta..idag är bröna ömma igen som fan så det var tydligen ingen fara igår:)
Nu ska jag käka ite innan läggdags och sedan surfa runt lite på Familjeliv! haha.
Idag har jag förresten inte tagit något gravtest för första gången!! Framsteg:D

Kommentarer
Postat av: Novali

Men du kommer inte gå med symtom 24/7 och fortsätter du nojja kan det bli en självuppfyllande profetia att krippen tror att du inte vill ha barnet och därför stöter bort det.

Så rådet för jag vet inte vilken gång i ordningen blir: chilla ner

2012-04-04 @ 08:02:07
URL: http://novalislife.wordpress.com
Postat av: Satu- 4 barn på 2 år

Hej, hittade hit via FL. GRATTIS till graviditetn!

Själv kämpade vi i ca 2 ½ år innan vi fick ett + som resulterade i bebis. Nu har jag 4 barn under 2 år :)



Kram och lycka till med allt!



www.mybabydolls.blogg.se

2012-04-04 @ 13:32:48
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0