Skitnervös!!

Jag är så grymt nervös och orolig inför imorgon!! :(
Ska ju iväg och lämna HCG prov igen och på VUL. Är så rädd att hormonet inte stiger som det ska göra..
idag har jag haft vad jag tror var mitt första graviditetsillamående. Det återstår att se om det komme tillbaka imorgon men fy så illa jag mådde idag. en blandning mellan åksjuka och extrem hunger trots att jag precis ätit :|
Var även med om något VÄLDIGT obehagligt!! Hade legat en stund i soffan och vilat (DENNA TRÖTTHETEN ALLTSÅ!!) och skulle gå ut och då kändes det som att hela livmodern knöt sig..gjorde så himla ont så jag trodde jag skulle tuppa av!!! Hoppas det inte är tecken på att något är knasigt bara. Har iallafall inte blött på 4 dagar nu=)
Var förresten nere på stan idag och kunde inte låta bli att köpa en liten body till bebisen om det nu går bra:D Bild kommer senare eller imorgon=)

Kommentarer
Postat av: ♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥

SV; Hej, ja du och jag har kanske liknade story:)

Har du också barn sedan innan alltså innan dina upprepade missfall?



Håller tummarna för dig



kram

2012-04-11 @ 21:55:25
URL: http://treblirfem.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur har det gått? Hoppas allt är bra!

2012-04-12 @ 16:39:06
URL: http://emmaomini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0