Problem

Jag har ett STORT problem! Jag kan inte sluta äta!!! är tyvärr redan överviktig och har gått gått upp flera kg!!:(
Lovar mig själv varje dag att äta mindre mängd och inte något godis men jag misslyckas varenda dag!
Gymmar egentligen men har inte haft råd på två månader. Imorgon ska jag dock fylla på kortet igen.
Jag är glad över graviditeten men mår extremt dåligt av vikten:( Fortsätter det såhär så kommer jag nog vara en bit över 100kg i december..fyfan.
Någon somhar tips på hur fan jag ska fixa detta?
Får panik!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

försök äta nyttigheter istället för godis när du får sug. det är lättare att ta till morätter eller broccoli om det redan är skalat o skivat i förväg. :)

2012-04-24 @ 21:32:26
Postat av: Cissi - Ensamstående mamma till snart 3 barn

Det kommer lugna ner sig! Jag gick ju typ upp allt i början sen bara stått still under alla graviditeter, oroa dig inte :)

2012-04-25 @ 14:42:47
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0