Klockan 3 åker vi!


Vaknade kl 5 imorse och mådde såå illa så jag var alldeles kallsvettig. Skulle börja jobba kl 7 så jag var nära på att ringa och sjukanmäla mig. Men det gick över till slut och jag fick sova typ 20 minuter till. haha

Inget blod idag heller vilket betyder att det gått nästan 60 timmar sedan sista blödningen!:) Brösten göör ont och är svullna fortfarande, jag har som växtvärk i benen (?). Och det hettar i ansiktet osv. Så symtom har jag ju faktiskt=)

Runt 3 åker vi iväg till sjukhuset för att förhoppningsvis få göra ett VUL och kolla mitt HCG! Sist jag var iväg i vecka 4+3 så såg de faktiskt hinnsäcken redan =)

Så glöm inte kika in senare idag! Kan tänka mig att vi är hemma runt 6:)

Kommentarer
Postat av: Novali

Lycka till och hoppas ni får det positiva svar ni får.



Vet du nu har jag publicerat dina kommentarer på min sida men vill du fortsättningsvis ha nåt publicerat hos mig får du börja peppa eller kommentera nåt som har med inlägget att göra, annars sätter jag inte ut dem under inlägget.

Även jag kan behöva input så nu vet du det.



Lycka till iallafall

2012-04-01 @ 16:29:07
URL: http://novalislife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0