Hälsosamtal!

Idag var det dags för hälsosamtal på MVC:) Det var inget direkt nytt för mig då jag hann gå på ett hälsosamtal förra året innan det gick åt skogen. Dock var det en annan bok man fick denna gång så ikväll ska jag ligga och lusläsa den=)
BM skulle skicka en Remiss till special mödravården eftersom jag är APC-resistent och äter blodförtunnande. Detta för att se om jag kommer att behöva ta blodförtunnande sprutor istället längre fram i graviditeten! Skönt att bli tagen på allvar!!
Fick även en tid då jag ska lämna massor av prover til KUB ultraljudet blandannat. Så den 14 Maj ska jag iväg och två veckor senare blir det KUB:) Hoppas bara nu att vi kommer så långt denna gång!!
Nu ska jag vila. Känns som att det är det enda jag gör nu för tiden. Sover så fort jag får chansen=)
Jag hoppas innerligt att jag kan logga in här imorgon och ge er glädjande besked!!
Gammal bild på ett ÄL-test och ett gravtest!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0