En dag närmre mål

Idag är brösten ömma igen som tur är. Jag var så stensäker på att det var missfall igår så jag åkte och köpte ett RFSU gravtest..haha..men idag är jag lugn igen, tills nästa symtomdipp kommer:P
Här är testet! Trodde dock att teststrecdket skulle vara lika starkt som kontrollstrecket:(

Drömde inatt att jag hade fått en sån fin mage och jag var i vecka 22 och jag var så glad! Tänk om vi kommer dit den här gången??!! Kan det gå bra??
Nu är det iallafall nedräkning till VUL..9 dagar kvar:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga, kan testet visa negativt samma dag som missfallet sker? jag menar, man har ju kvar hormonet i kroppen o trots ett missfall kan väl ett test visa positivt? eller?

2012-04-03 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0