dålig fantasi!

Har liksom inte så mycket att skriva just nu..det händer inget speciellt. lite molvärk då och då. Jag är extremt trött hela tiden, lite ömma bröst, svajigt humör osv.
Jag är nästan lite deppig pga av oron inför VUL på tisdag..tänk om den lilla har dött?? tänk om mardrömmen stämmer? Nu har man ändå byggt upp massa förväntningar eftersom jag aldrig gått så långt i en graviditet, vi har aldrig sett hjärtat slå och de småblödninga jag hade är borta.
Men de HCG resultaten som jag fick reda sitter fortfarande kvar och gnager hål i huvet på mig. det fördubblades ju absolut inte..det ökade med knappt 50%..vad betyder det egentligen?
Är en vecka sedan senaste VUL idag men det känns som flera månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0