5+4

Dagarna går otroligt långsamt nu tycker jag!!!!! men på torsdag går vi in i vecka 7!!
Vilken upplevelse det vore att kanske få se ett foster och ett hjärta på torsdag..det har jag aldrig fått göra..:(
Just nu har symtomen tagit en liten paus men jag försöker att inte oroa mig..de slår väl till med full kraft ikväll eller imorgon igen=)
Det är så svårt nu att veta vad jag ska skriva om..Dagarna är i princip likadana just nu. Det blir ju roligare sen när man kan lägga upp lite magbilder osv=)
tre dagar kvar till VUL!!!
Jag lade förresten ut ultraljudsbilden på familjeliv och frågade om någon hade någon aning om vad den svarta pricken var..Någon sa att det var blod då denne haft samma sak på sitt VUL och en annan sa att det såg ut så på hennes VUL när hon väntade tvillingar..:O
Jag är då INTE redo för tvillingar:P Blod skulle det ju kunna vara iom att jag blött lite smått..men om det nu är blod så sitter det såpass långt ifrån hinnsäcken så det borde inte vara någon fara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0